Ahad, 16 Disember 2007

ILMU PERANGSANG WANITA

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Banyak yang tanya kepada saya berkenaan dengan ilmu peransang wanita. Merujuk kepada sejarah saya oleh kerana dikala saya susah dahulu isteri saya apabila diajak beradu amat sukar dan apabila dapat diajak beradu maka sebenarnya saya yang berseronok sendiri.

Nafsu seseorang lelaki memang sukar di duga saya sendiri takut pada diri sendiri jika terjerumus ke kancah maksiat. Saya telah diajar ilmu ini untuk tujuan kebaikan dimana apabila saya berkehendak melepaskan hajat (seks) dan isteri saya cuba mengelak-gelak maka barulah saya mengunakan ilmu ini. Jika tidak maka tidaklah perlu diamalkan hanya digunakan pada keadaan yang tertentu sahaja.

Ilmu ini bukanlah bertujuan untuk melakukan hubungan seks haram seperti berzina untuk mengenakan wanita atau seumpama kerana ia merupakan sepotong ayat daripada surah al-quran.